Wednesday, October 13, 2010

rindu Illahi ='(


Bismillahirrahmanirrahim ...
Ahlan wa sahlan ...




Alhamdulillah... auni kembali menjenguk juga ke blogy yang usang ini ;) . Amat merindui. Tp, disbbkan kebusy'an tahap dewa selama ini amat2 mematahkan kalam bicara auni yang sentiasa mekar didada. Segala ilham yang dikurniakan terpaksa dipendam diseluruh benak sanubari supaya x mencoretkan perkara2 yg lagha n sia2.

Syukur ke hadrat Illahi, MR RAMADHAN & MR SYAWAL telah pergi memperhambakan diri n sujud pada Illahi setelah menemani kita selama 2 bulan. Alhamdulillah semuanya berlalu dengan begitu baik sekali dn penuh dengan pengertian. I'm gonna mis u MR. Ramadhan. Masih tertanya2 adakah peluang lagi untuk kita bertemu2 pada tahun berikutnya ? Walahualam..

Thanx Allah, selesai perform puasa 6 buat sekian kalinya. Semoga diterima Allah SWT. Sedikit kesal apabila teringatkan pesan si dia yang mencadangkan agar Auni berpuasa Wajib dahulu instead of puasa Sunat. Apakan daya ke'bighead'an n ke'egonomiac'an auni mengatasi segalanya. Akibatnya, tersisa lagi la 10 hari puasa wajib yang belum terbayar. insyaAllah auni akan perform ASAP.

Setelah puas berfoya2 menikmati segala kenikmatan didunia yang fana ini, terdetik di hati Auni untuk mula mengejar cinta hakiki, memahami erti hidup yang sebenar dan kembali pada fitrah. Oh Allah, izinkan auni berbicara dgnMu. Permudahkanlah segala urusan auni. Bntulah auni untuk membuktikan kecintaan n pengabdian auni padaMu Ya Allah .. Ameen ya Robbul Alamin =)

No comments:

Post a Comment